maandag 9 augustus 2010

Lieve Van Lexmond,

Er zijn Goede Tijden, er zijn Slechte Tijden. Toen ik jou voor het eerst zag, wist ik dat je goede tijden zou brengen. Ik zag het aan die enorme neus van je. Wow. Een ware pyramide in een boerenlandschap. Heel uniek enzo. En toch kwam je in de Playboy, Lieke. Dat geeft alle andere vrouwen moed. Dat en nog veel meer. Je irritante gedrag dat kennelijk probleemloos gecompenseerd werd door je tieten. Je totale gebrek aan talent. Gewoon, je alles. Goede tijden dus, ik kreeg gelijk. Want wat heb ik me rot gelachen om jou. Dank daarvoor.

Op weg naar het hoogtepunt in je bloedgeile carrière werd je overreden door een tractor. Zo jammer dat je je eigen begrafenis niet kunt presenteren, want daar was je nou juist zo goed in. Heerlijk was het om ook jou in RTL Boulevard te zien, naast al die andere geweldige BN'ers. Je deed niet voor hen onder. Je lág er waarschijnlijk wel onder, maar dat terzijde.  

Rust zacht, Lieke. Ik hoop dat je op je rug ligt, want en profil lijkt je neus nog reusachtiger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten